برنامه زمانبندی مراجعه، انتخاب و دریافت اقلام صبحانه بهمنماه۱۴۰۲
یکشنبه 01 بهمن 1402
به اطلاع دانشجویان گرامی ساکن خوابگاهها میرساند:
باتوجه به راه اندازی غرفه صبحانه، جهت انتخاب و تحویل اقلام مورد نیاز، به غرفه صبحانه، واقع در طبقه سوم ساختمان اداره امور تغذیه، مرکز خدمات رفاهی مراجعه نمایند.
- قبل از مراجعه جهت انتخاب اقلام صبحانه، اعتبار حساب تغذیه خود را به مبلغ مورد نیاز (دانشجویان سنوات عادی: ۱,۰۴۰,۰۰۰ ریال و دانشجویان سنوات تمام یک و دو ترم اضافی: ۲,۰۸۰,۰۰۰ ریال) افزایش دهید.
- جهت دریافت اقلام صبحانه، نیاز به رزرو در سامانه نمیباشد و به صورت آنلاین در محل غرفه صبحانه ثبت میگردد.
- بازه زمانی دریافت اقلام صبحانه بهمنماه، ۲ بهمن لغایت ۳۰ بهمن میباشد.
- برنامه زمانبندی مراجعه، انتخاب و دریافت اقلام صبحانه مورد نیاز به شرح ذیل میباشد:
ساعت کار غرفه صبحانه: ۱۱:۰۰ تا ۱۴:۰۰ و ۱۵:۰۰ تا ۱۷:۰۰
اداره امور تغذیه